Cursuri de actorie în limba engleză pentru copii

2 in 1 sună bine?

La Victoria Art, lansăm primul curs bivalent – actorie în limba engleză pentru copii.

Urmărim ca, pornind de la jocuri, cântece și povești și până la punerea în scenă a unei piese de teatru în limba engleză pentru copii, să stimulam procesul de dezvoltare în două direcții: pe de o parte orientat către manifestarea creativă a personalității și stimularea capacităților empatice, de relaționare și exprimare și, pe de altă parte, de deprindere a abilităților de comunicare în limba engleză într-un mod neconvențional, antrenant și contextualizat. Astfel, cei mici vor accesa de timpuriu abilitatea de a simți și a gândi în cea mai circulată limbă la nivel internațional, ceea ce îi va pregăti să se adapteze cu ușurință societății globalizate din care deja facem parte.

  • Cursul se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani
  • Grupele sunt formate din 10-14 cursanți
  • Copiii participă la o ședință pe săptămână a câte 2 ore ședința
  • Durata întregului curs este de 4 luni

Trainer – Otilia Panainte

Otilia 19

Otilia este actriță de musical și trainer de limba engleză. A absolvit Masteratul de Teatru Muzical sub egida Fundației UNESCO pentru Tineret și a studiat la Academia Centrală de Dramă din Beijing, unde a făcut parte din distribuția producției de musical “The Drowsy Chaperone”, regizată de Zhao Yongbin și Boryana Trofonova.  A jucat în producții precum “OKLAHOMA”, regia Vladimir Bouchler (Oslo Musical College), “I Love You, You are Perfect, Now Change”, regia Prof. Univ. Dr. Bogdan ULMU, “Hairspray”, regia Conf. Univ. Dr. Liliana Iorgulescu (spectacol produs cu sprijininul Ambasadei Statelor Unite ale Americii la București, cu turneu la Cluj, Baia Mare și Galați) și face parte din distribuția spectacolului de musical “Footloose”, care va avea premiera la București în luna martie 2018. De asemenea, Otilia predă limba engleză în companii, după o metodă proprie bazată pe joc și improvizație.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *